POLITYKA PRYWATNOŚCI FIRMY GRC
- .1 Postanowienia Ogólne
- Administratorem danych jest Firma GRC SP. Z O.O. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Porajowskiej 6/2 NIP: 894-317-84-60 REGON: 520771634. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
- Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).
- Dane osobowe podawane w formularzu kontaktowym są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.
- 2. Administrator Danych
- Usługodawca jest administratorem danych swoich klientów. Oznacza to, że jeśli posiadasz Konto na naszej stronie, to przetwarzamy Twoje dane jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko, miejsce pracy, adres IP.
- Usługodawca jest także administratorem osób zapisanych na newsletter, kontaktujących się poprzez formularz kontaktowy oraz śledzących nasze profile na social media- korzystających z funkcji „Lubię to” lub „ obserwuj” ( Linkedin, Facebook)
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. zgodnie z:
- wdrożoną Polityką Prywatności
- w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Usługi,
- zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną,
- w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą:
w zakresie i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Ciebie jeśli [przykładowo] zapisałeś się na newsletter,
w zakresie i celu zgodnym z wyrażoną przez Ciebie zgodą jeżeli [przykładowo] śledzisz nasze profile na social media
- Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod@grc.pl
- Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.
- Usługodawca ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
- Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
- Usługodawca nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
- Wdrożyliśmy zabezpieczanie danych, hasłowanie, szyfrowanie danych oraz mamy wprowadzoną kontrolę dostępu dzięki czemu minimalizujemy skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych.
- Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy.
- 3. Pliki cookies
- Witrna www.grc.pl , oraz inne witryny należące do naszej firmy: www.taprogge.pl www.filtracja-powietrza.pl www.produkty-przemyslowe.com.pl www.synthoglass.com.pl www.torit.pl www.filtracjapowietrza.com używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
- Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analitics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.
Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy [nazwa] w celu optymalizacji działań.
- Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies :
- a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu;
- b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;
- c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu;
- d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
- e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
- Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stroniehttp://www.allaboutcookies.org/manage-cookies
Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.
Klauzula Informacyjna
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia od dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/a/Państwa danych osobowych jest GRC sp. z o.o. z siedzibą
we Wrocławiu, adres e-mail: iod@grc.pl, tel. 509-226-802
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/a/Państwa danych przez Administratora można
kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych lub z wyznaczonym u Administratora
Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@grc.pl
3. Dane osobowe klientów będących osobami fizycznymi przetwarzane będą w celach:
– przedstawienia oferty, czynności związanych z nawiązaniem umowy, zawarcia i realizacji umów
oraz zleceń, w szczególności w związku z prowadzoną korespondencją służbową (art. 6 ust. 1
lit. b RODO);
– w celu wystawienia i przekazania faktur, prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji
podatkowej, realizując obowiązki prawne ciążące na Administratorze (art. 6 ust 1 lit. c
RODO);
– w sprawach dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obrony
przed tymi roszczeniami, a także marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług, w
ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
– w przypadku wyrażenia zgody w celu przekazywania treści o charakterze marketingowym na
Pani/a/Państwa numer telefonu i/lub adres e-mail (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4. Dane osobowe osób, działających w imieniu klientów, podane przez tych klientów w zakresie
imienia, nazwiska, stanowiska oraz danych kontaktowych, będą przetwarzane w związku z
realizowaniem umowy zawartej z klientem oraz czynności poprzedzających zawarcie umowy
podejmowanych w celu jej zawarcia, w szczególności jej koordynowania i ułatwienia kontaktu
z klientem za pośrednictwem wskazanych przez niego osób do kontaktu, (art. 6 ust. 1 lit. b
RODO);
5. Odbiorcami Pani/a/Państwa danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które
uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto Pani/a/Państwa dane mogą
być udostępnione kurierom, operatorom pocztowym oraz zaufanym podmiotom wspierającym
działalność Administratora.
6. Pani/a/Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres realizacji umowy, następnie
przez okres wskazany przez przepisy podatkowe i rachunkowe. W związku z dochodzeniem
roszczeń dane mogą być przechowywane do czasu ich przedawnienia, jednak nie dłużej niż 3 lata.
Dane pozyskane na podstawie zgody są przechowywane do czasu odwołania zgody.
7. Posiada Pan/i/Państwo prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych
i ich sprostowania. Przysługuje Pani/u/Państwu także prawo do żądania usunięcia
lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono
jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez
Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy
przetwarzania.
8. Wyrażoną zgodę może Pan/i/Państwo wycofać w dowolnym momencie, przy czym nie będzie to
miało wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed wycofaniem zgody.
9. Posiada Pan/i/Państwo także prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora
przetwarzanie Pani/a/Państwo danych do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl).
10. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich niepodania
nie będzie możliwa realizacja celów przetwarzania związanych z zawarciem, realizowaniem umowy
czy wystawienia faktury. Podanie danych do celów marketingowych jest dobrowolne, a ich
niepodanie, w tym nie wyrażenie zgody nie wpływu na sposób realizacji innych celów
przetwarzania.